Softić, M. (2020). Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, M. (2020). 'Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić M. Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
M. Softić, "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472