prikaz prve stranice dokumenta KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2017. urn:nbn:hr:125:429552

Jačić, Paulo
Veleučilište u Rijeci
Prometni odjel

Citirajte ovaj rad

Jačić, P. (2017). KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552

Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552

Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552

Jačić, P. (2017). 'KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552

Jačić P. KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552

P. Jačić, "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552