Jačić, P. (2017). KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, P. (2017). 'KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić P. KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
P. Jačić, "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552