prikaz prve stranice dokumenta Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom
Zagreb: Sveučilište VERN, 2020. urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Pavlec, D. (2020). Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, Dora. "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec, D. (2020). 'Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

Pavlec D. Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377

D. Pavlec, "Storytelling kao način stvaranja odnosa sa ciljnim tržišnim segmentom", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887377