prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće
Zagreb: Sveučilište VERN, 2022. urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, Leonie Marie
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Vojnić, L. M. (2022). Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, Leonie Marie. "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić, L. M. (2022). 'Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

Vojnić LM. Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 18.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485

L. M. Vojnić, "Prijedlog unapređenja digitalne marketinške komunikacije za odabrano poduzeće", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887485