prikaz prve stranice dokumenta Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište
Zagreb: Sveučilište VERN, 2024. urn:nbn:hr:146:694334

Labrtić, Filip
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Labrtić, F. (2024). Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334

Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334

Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334

Labrtić, F. (2024). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334

Labrtić F. Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334

F. Labrtić, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334