prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru
Zagreb: Veleučilište VERN, 2018. urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim
Sveučilište VERN

Institucijski repozitorij: Repozitorij Sveučilišta VERN'

Citirajte ovaj rad

Pleskalt, V. (2018). Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, Vilim. "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt, V. (2018). 'Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

Pleskalt V. Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141

V. Pleskalt, "Analiza mogućnosti poboljšanja prodaje brendiranjem krumpira na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:528141