Jeličić, N. (2019). Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775
Jeličić, Nataša. "Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775
Jeličić, Nataša. "Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775
Jeličić, N. (2019). 'Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775
Jeličić N. Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775
N. Jeličić, "Analiza korištenja društvenih medija u hotelijerstvu na odabranom primjeru dizajnerskog hotela Lone", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:751775