Mihaljević, M. (2022). MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR" (Završni rad). Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171
Mihaljević, Mario. "MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171
Mihaljević, Mario. "MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"." Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171
Mihaljević, M. (2022). 'MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"', Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171
Mihaljević M. MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR" [Završni rad]. Vukovar: Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171
M. Mihaljević, "MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"", Završni rad, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:685171