prikaz prve stranice dokumenta Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, Nenad
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Pavlica, N. (2023). Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, Nenad. "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica, N. (2023). 'Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

Pavlica N. Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721

N. Pavlica, "Osnovne karakteristike marketinških strategija u sportu", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:619721