prikaz prve stranice dokumenta UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, Jelena
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Vrandečić, J. (2019). UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, Jelena. "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, Jelena. "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić, J. (2019). 'UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

Vrandečić J. UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641

J. Vrandečić, "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:422641