Jelić, I. (2021). Utjecaj marke na kupnju automobila (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974
Jelić, Ivona. "Utjecaj marke na kupnju automobila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974
Jelić, Ivona. "Utjecaj marke na kupnju automobila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974
Jelić, I. (2021). 'Utjecaj marke na kupnju automobila', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974
Jelić I. Utjecaj marke na kupnju automobila [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974
I. Jelić, "Utjecaj marke na kupnju automobila", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974