prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Žaklina
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Jakovljević, Ž. (2020). UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Žaklina. "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Žaklina. "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević, Ž. (2020). 'UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 09.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Jakovljević Ž. UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 09.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063

Ž. Jakovljević, "UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:518063