Tomašević, L. (2016). CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947
Tomašević, Lana. "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947
Tomašević, Lana. "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947
Tomašević, L. (2016). 'CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947
Tomašević L. CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947
L. Tomašević, "CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:769947