završni rad
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2022. urn:nbn:hr:128:344365

Maras, Mario
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel

Institucijski repozitorij: repozitorij.vuka.hr

Citirajte ovaj rad

Maras, M. (2022). ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365

Maras, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365

Maras, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365

Maras, M. (2022). 'ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365

Maras M. ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365

M. Maras, "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA PROIZVODIMA I DIGITALNIM MARKETINGOM PODRAVKE D.D", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:344365