Horvat, M. (2021). KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559
Horvat, Mirjana. "KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559
Horvat, Mirjana. "KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559
Horvat, M. (2021). 'KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559
Horvat M. KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559
M. Horvat, "KULTURNO OKRUŽENJE KAO VAŽAN FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:626559