Leskur, L. (2015). Marketinški plan razvoja novog proizvoda (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
Leskur, Lidija. "Marketinški plan razvoja novog proizvoda." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
Leskur, Lidija. "Marketinški plan razvoja novog proizvoda." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
Leskur, L. (2015). 'Marketinški plan razvoja novog proizvoda', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
Leskur L. Marketinški plan razvoja novog proizvoda [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942
L. Leskur, "Marketinški plan razvoja novog proizvoda", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:793942