prikaz prve stranice dokumenta Virtualni marketing u poslovanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Virtualni marketing u poslovanju
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. urn:nbn:hr:174:807202

Terzić, Daniel
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Terzić, D. (2016). Virtualni marketing u poslovanju (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202

Terzić, Daniel. "Virtualni marketing u poslovanju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202

Terzić, Daniel. "Virtualni marketing u poslovanju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202

Terzić, D. (2016). 'Virtualni marketing u poslovanju', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202

Terzić D. Virtualni marketing u poslovanju [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202

D. Terzić, "Virtualni marketing u poslovanju", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:807202