Bjelobrk, M. (2016). Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417
Bjelobrk, Monika. "Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417
Bjelobrk, Monika. "Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417
Bjelobrk, M. (2016). 'Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417
Bjelobrk M. Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417
M. Bjelobrk, "Marketing strategije i oblikovanje marketing miksa", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:901417