Legović, I. (2016). Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, Ivan. "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović, I. (2016). 'Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
Legović I. Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582
I. Legović, "Razlike između potrošača u odabiru sportskog proizvoda prema utjecajima elemenata marketinga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:058582