Dogančić, M. (2018). Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906
Dogančić, Mihaela. "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906
Dogančić, Mihaela. "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906
Dogančić, M. (2018). 'Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906
Dogančić M. Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906
M. Dogančić, "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:011906