Fon, N. (2018). Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276
Fon, Nika. "Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276
Fon, Nika. "Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276
Fon, N. (2018). 'Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276
Fon N. Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276
N. Fon, "Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:778276