Čupić, M. (2020). Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598
Čupić, Mato. "Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598
Čupić, Mato. "Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598
Čupić, M. (2020). 'Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598
Čupić M. Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598
M. Čupić, "Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:034598