Naslov Uloga poslovne komunikacije u poduzeću
Autor Anja Bebić
Mentor Marina Gregorić https://orcid.org/0000-0003-0741-2908 (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Europska poslovna škola Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2020-12-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Završni rad prikazuje ulogu poslovne komunikacije u poduzeću te govori o tome koliko su uspješnost i produktivnost poduzeća povezane s kvalitetom komunikacije u internom okruženju istog. Komunikacija predstavlja proces dijeljenja informacija, na način da se komunikacija odvija između pošiljatelja i primatelja poruke, dok je u središtu pozornosti poduzeće. Kako bi komunikacija bila uspješna, potrebno je posjedovati razvijene komunikacijske vještine. Tako su razvoj komunikacijskih vještina i interpersonalni odnosi u poduzeću postali sastavni dio razvoja poslovne komunikacije. Efikasna komunikacija uključuje potrebno znanje o komuniciranju s ljudima, poticanje i motiviranje zaposlenika, dok se poslovna komunikacija dijeli na vertikalnu i horizontalnu komunikaciju. Takav oblik komunikacije uključuje poslovno dopisivanje, norme ponašanja s drugim sudionicima komunikacije, kodeks odijevanja, govor tijela i pravila vođenja adekvatnog razgovora u poslovnim situacijama. U radu su također pojašnjene vrste poslovne komunikacije, načela uspješne komunikacije, prepreke u komunikaciji te metodologija, rezultati i analiza rezultata istraživanja. U svrhu istraživanja, proveden je anonimni anketni upitnik i korištena je literatura sekundarnih izvora. Zaključuje se kako je poslovna komunikacija temelj efikasnog i profitabilnog poslovanja pojedinog poduzeća.
Sažetak (engleski) The final paper shows the role of business communication in the company and how the success and productivity of the company are related to the quality of communication in the internal environment of the company. Communication is the process of sharing information, in a way that communication takes place between the sender and recipient of the message, and the focus is on the company. For communication to be successful, it is necessary to possess developed communication skills. Thus, the development of communication skills and interpersonal relationships in the company has become an integral part of the development of business communication. Effective communication includes the necessary knowledge of communicating with people, encouraging, and motivating employees. Business communication is divided into vertical and horizontal communication. Such a form of communication includes business correspondence, norms of behaviour with other participants in communication, dress code, body language and rules for conducting an adequate conversation in business situations. The final paper also explains the types of business communication, the principles of successful communication, barriers to communication and the methodology, results, and analysis of research results. For the research, an anonymous survey questionnaire was conducted and the literature of secondary sources was used. To conclude, business communication is the foundation of an efficient and profitable business of an individual company.
Ključne riječi
formalna i neformalna komunikacija
horizontalna i vertikalna komunikacija
komunikacija
poslovna komunikacija
poduzeće
Ključne riječi (engleski)
business communication
communication
company
formal and informal communication
horizontal and vertical communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:209:305445
Studijski program Naziv: Ekonomija poduzetništva Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-03-05 10:19:25