Perković, I. (2020). Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200
Perković, Iva. "Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200
Perković, Iva. "Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200
Perković, I. (2020). 'Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200
Perković I. Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200
I. Perković, "Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:444200