Šimić, D. (2018). Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117
Šimić, Dino. "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117
Šimić, Dino. "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117
Šimić, D. (2018). 'Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117
Šimić D. Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117
D. Šimić, "Vještine komuniciranja i povezanost sa zadovoljstvom klijenta", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:210117