prikaz prve stranice dokumenta Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om
Zagreb: Zdravstveno veleučilište, 2021. urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, Nora
Zdravstveno veleučilište

Institucijski repozitorij: Sveznalica

Citirajte ovaj rad

Šahdomerović, N. (2021). Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, Nora. "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, Nora. "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović, N. (2021). 'Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

Šahdomerović N. Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2021 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708

N. Šahdomerović, "Informiranost i stavovi o ADHD-u nastavnika u osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj: Uloga radnog terapeuta u podizanju svijesti i poboljšanju podrške djeci s ADHD-om", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:653708